Мультимедійні технології при навчанні навчальної дисципліни «Хімія» в технічному університеті

Автор(и)

  • В. В. Даценко Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • Е. Б. Хоботова Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

У Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті (ХНАДУ) на кафедрі хімії та хімічні технології ХНАДУ для організації навчання он-лайн в мережевому середовищі з використанням інтернет-технологій для студентів технічних спеціальностей розроблено дистанційний курс «Хімія», який здійснюється в системі дистанційного навчання «MOODLE». Тематичний зміст курсу «Хімія» реалізується на основі розробленого відповідно до вимог ХНАДУ навчально-методичного комплексу дисципліни. Навчальний курс розбитий на 2 розділи, які сформовані за темами навчальної програми. Кожна тема містить певний набір навчальних компонентів: теоретичний матеріал лекцій, лабораторних робіт і відповідні до них презентації; контрольні, тестові завдання та приклади їх виконання. Для трансляції проведення дистанційного навчання компоненти «Лекція» і «Лабораторна робота» створено компонент «Відеоконференція BigBlueButton», який дозволяє провести трансляцію презентації викладача з озвучуванням та при необхідності додати до них відео або трансляцію екрана комп'ютера викладача. Компоненти «Лекція» і «Лабораторна робота, що розміщені у вигляді теоретичного матеріалу та відповідних презентацій, містять практичні завдання, сприяють засвоєнню матеріалу, що вивчається. Подання досліджуваного матеріалу у вигляді презентацій забезпечує високий рівень візуалізації матеріалів. Структурні схеми, діагностичні зображення підвищують швидкість і якість засвоєння матеріалу, підкреслюють практичну спрямованість питань, що досліджуються.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-08

Номер

Розділ

Хімічна освіта