Молекулярне моделювання та симуляції під час вивченні хімії у закладах загальної середньої освіти

Автор(и)

  • А. О. Яцько Середня загальноосвітня школа № 97, Львів, Україна
  • З. М. Шпирка Львівський національний університет імені Івана Франка, Львів, Україна

Анотація

Сучасні тенденції в освіті спрямовані на інтеграцію інноваційних технологій у навчальний процес. Використання молекулярного моделювання та симуляцій відкриває нові можливості для формування у здобувачів середньої освіти базових знань, розвитку критичного та аналітичного мислення та підвищення інтересу до предмета.
Молекулярне моделювання (від англ. molecular modelling) – сукупність методів комп’ютерної графічної візуалізації наукової інформації та представлення геометрії молекул у тривимірному чи двовимірному просторі. Симуляція – математична модель, яка відтворює фізико-хімічні процеси у реальному часі, дозволяючи прогнозувати результати експерименту. Використання цих технологій дозволяє учням/ученицям краще розуміти структуру речовин, суть хімічного зв’язку та механізми хімічних реакцій, що є важливими аспектами під час вивчення хімії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-28

Номер

Розділ

Хімічна освіта