Розвиток інтелектуальних можливостей студентів при навчанні хімії.
Автор(и)
Г. М. Біла
Національний університет харчових технологій
Н. М. Антрапцева
Національний університет біоресурсів і природокористування України
С. А. Коречко
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Анотація
В доповіді наводяться конкретні приклади навчальних хімічних проблем для колективного дискусійного обговорення та організації їх вирішення на семінарському занятті. Особлива увага приділяється фундаментальним науковим основам загальної і неорганічної хімії, які сприяють розвитку таких елементів хімічного мислення як аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, систематизація, абстрагування, формулювання понять, постановка і вирішення проблемних ситуацій. При цьому пріоритетними є прийоми, що дозволяють узагальнити, проаналізувати й пояснити матеріал, максимально наближаючи викладання предмету до сучасного стану хімічної науки.