Розвиток інтелектуальних можливостей студентів при навчанні хімії.

Автор(и)

  • Г. М. Біла Національний університет харчових технологій
  • Н. М. Антрапцева Національний університет біоресурсів і природокористування України
  • С. А. Коречко Національний університет біоресурсів і природокористування України

Анотація

В доповіді наводяться конкретні приклади навчальних хімічних проблем для колективного дискусійного обговорення та організації їх вирішення на семінарському занятті. Особлива увага приділяється фундаментальним науковим основам загальної і неорганічної хімії, які сприяють розвитку таких елементів хімічного мислення як аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, систематизація, абстрагування, формулювання понять, постановка і вирішення проблемних ситуацій. При цьому пріоритетними є прийоми, що дозволяють узагальнити, проаналізувати й пояснити матеріал, максимально наближаючи викладання предмету до сучасного стану хімічної науки.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Хімічна освіта