Інноваційний потенціал викладачів хімічних дисциплін

Автор(и)

  • О. О. Туриця ВСП «Львівський фаховий коледж харчової і переробної промисловості Національного університету харчових технологій»

Анотація

Карантин змінив життя не лише студентів, а й викладачів. Усі навчальні заклади перейшли на дистанційне навчання, активізувалися проблеми інновацій в освітній системі та формування інноваційного потенціалу викладачів закладів фахової передвищої освіти.

Посилання

Дяченко-Богун М. М. Сутність та актуальність інноваційних технологій закладів вищої освіти. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XХVІІ Каришинські читання) (м. Полтава, 28–29 травня 2020 р.) / за заг. ред. проф. М.В.Гриньової. Полтава: Астрая, 2020. 437 с.

Мазоха Д.С., Опанасенко Н.І. Педагогіка: навч. посіб. Київ: Центр навчальної літератури, 2005. 232 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-19

Номер

Розділ

Хімічна освіта