Хімічна педагогічна освіта в контексті хімічної безпеки

Автор(и)

  • Х. А. Карпенко Український державний університет імені Михайла Драгоманова, Київ, Україна
  • І. Ю. Данилюк Інститут органічної хімії НАН України, Київ, Україна
  • В. С. Толмачова Український державний університет імені Михайла Драгоманова, Київ, Україна

Анотація

В умовах воєнного стану в Україні продовжують відбуватися суттєві зміни в освітньому процесі, пов’язані з реформуванням вищої освіти, спрямовані на модернізацію та оновлення всієї її системи відповідно до світових стандартів і потреб ринку праці. Одним із вагомих напрямів трансформацій у вищій освіті є перегляд її змістової складової, що полягає у використанні компетентнісного підходу у викладанні та навчанні.
Хімічна педагогічна освіта відіграє важливу роль у забезпеченні ключових компонентів компетентності майбутнього вчителя хімії щодо хімічної безпеки, формує знання та навички, необхідні для розуміння хімічних ризиків сьогодення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-10

Номер

Розділ

Хімічна освіта