Використання платформи дистанційного навчання Moodle у викладанні курсу фармацевтичної хімії

Автор(и)

  • І. Є. Іванова ДВНЗ «Український державний хіміко-технологічний університет», Дніпро, Україна
  • О. В. Крищик ДВНЗ «Український державний хіміко-технологічний університет», Дніпро, Україна

Анотація

Дистанційна освіта у кризових ситуаціях, таких як пандемія COVID-19 та повномасштабне вторгнення Російської Федерації в Україну є засобом для продовження освітнього процесу. Одним з інструментів дистанційного навчання є модульне об’єктноорієнтоване динамічне навчальне середовище – Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment), яке завдяки відкритості, гнучкості та функціональності є однією з найпопулярніших систем управління навчанням (LMS) у світі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-10

Номер

Розділ

Хімічна освіта