Використання інтерактивних технологій для модернізації уроків хімії

Автор(и)

  • І. Ю. Фурманець Львівський національний університет імені Івана Франка, Львів, Україна
  • З. М. Шпирка Львівський національний університет імені Івана Франка, Львів, Україна

Анотація

З розвитком цифрових технологій учні стали більш комп’ютеризовані. Їм не цікаво відвідувати уроки без присутності будь-якої інтерактивності чи наочності. Нове покоління прагне здобувати знання без усіляких труднощів та отримувати від цього лише задоволення. Сприйняття та розуміння інформації значно зростає, коли під час уроків вчитель демонструє мультимедійну презентацію, віртуальні експерименти та навіть дозволяє користуватися мобільними телефонами. Потрібно створювати нові підходи, концепції для навчання в закладах середньої освіти, щоб воно було не лише інформативним, але й приємним і доступним. Вчителі мають бути на одній хвилі з школярами та пізнавати цей світ разом з ним. Зробити заняття захопливими та нестандартними допомагають навчальні ігри.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-28

Номер

Розділ

Хімічна освіта