Наочність та активація розумової діяльності студентів як інструменти ефективного викладання біологічної хімії

Authors

  • З. М. Скоробогатова Інститут фізико-органічної хімії і вуглехімії ім. Л. М. Литвиненка НАН України, Київ, Україна
  • А. Г. Матвієнко Інститут фізико-органічної хімії і вуглехімії ім. Л. М. Литвиненка НАН України, Київ, Україна

Abstract

Забезпечення якості підготовки висококваліфікованих лікарів – головне завдання медичної освіти. Серед фундаментальних дисциплін, які вивчаються у вищих медичних учбових закладах, важлива роль належить біологічній хімії. Саме тому особливої гостроти набуває проблема створення навчального матеріалу, який відповідає найважливішому дидактичному принципу наочності, а також пошуку ефективних інструментів активації розумової діяльності студентів.

Published

2024-04-10

Issue

Section

Chemical Education