Індивідуалізація навчання з органічної хімії на основі платформи дистанційного навчання MOODLE.
Authors
P. V. Antonova
Донецький національний університет імені Василя Стуса
I. A. Stankevych
Донецький національний університет імені Василя Стуса
O. M. Shved
Донецький національний університет імені Василя Стуса
Abstract
Дистанційне навчання, побудоване на використанні Інтернет-технологій, дозволяє вирішити проблеми забезпечення якісної освіти у випадках недоступності або обмеженої доступності очного навчання. Cистема дистанційного навчання MOODLE (Modular Object Oriented Distance Learning Environment) включає в себе засоби для розробки дистанційних курсів та є однією з найпоширеніших з найбільшою кількістю користувачів і розробників курсів. Метою роботи є розробка контролюючих та інтерактивних елементів курсу «Вуглеводні» для вивчення нормативної дисципліни «Органічна хімія» студентами денної і заочної форм навчання ступеня «Бакалавр» спеціальності «Хімія» в системі MOODLE.