Авторські освітні матеріали та державні підручники: управління якістю, штучний інтелект і ігрові технології в освіті
Анотація
Освітній простір України відбувається в стані активних трансформацій під впливом впровадження Концепції Нової української школи (НУШ), процесів цифровізації освіти та розширення академічної автономії вчителів. Водночас одним із ключових викликів залишається забезпечення високої якості навчальних матеріалів.
Державні підручники проходять офіційну експертизу та відповідають встановленим стандартам, проте часто не враховують новітні педагогічні підходи, сучасні методики викладання та індивідуальні потреби здобувачів освіти потенційного закладу загальної середньої освіти. Натомість авторських матеріалів, розроблених вчителями, які є більш гнучкими, інтерактивними та актуальними. Однак їх наукове обґрунтування не завжди відповідає сучасним результатам наукових досліджень як в межах нашої планети, так і в межах космічних досліджень.