Управління та інновації в хімічній освіті: стратегії оптимізації в новій українській школі

Автор(и)

  • О. О. Янкавець Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, Київ, Україна, Комунальний заклад «Вінницький ліцей № 7 ім. Олександра Сухомовського», Вінниця, Україна

Анотація

Сучасний освітній процес характеризується не лише накопиченням знань, але й значущістю розвитку творчого мислення та вмінь застосовувати отримані знання у різних сферах життя. У цьому контексті важливим аспектом є методологічні підходи до викладання природничих дисциплін, які забезпечують не лише передачу фактів, але й стимулюють розвиток креативності та наукового підходу здобувачів освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-10

Номер

Розділ

Хімічна освіта